اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

فدراسیون‌های بین‌المللی وام مشترک سوئیس و IOC را پذیرفتند

دو سوم فدراسیون‌های بین‌المللی کمک مشترک دولت سوئیس و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) را پذیرفتند.

فدراسیون‌های بین‌المللی وام مشترک سوئیس و IOC را پذیرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس، دو سوم فدراسیون‌های بین المللی مستقر در سوئیس (IFs) پیشنهاد وام مشترک از دولت سوئیس و کمیته بین المللی المپیک (IOC) را پذیرفته‌اند.

فرانسیسکو ریچی رئیس اتحادیه فدراسیون‌های بین المللی المپیک تابستانی (ASOIF) در مصاحبه ای با CNN Money قبولی این وام را تأیید کرد. 

ریچی گفت: از طرف دولت، ما دو نوع برنامه داریم؛ یکی طرح حمایت از بیکاری موقت و دائم و دیگری وام رایگان است. ما به دو جهت عمل می کنیم و تقریباً دو سوم فدراسیون ها از این فرصت استفاده کردند.

این طرح مشترکی است که از سوی IOC و دولت سوئیس تامین می شود. هدف از این کار کمک به فدراسیون هایی است که به دلیل بیماری کرونا رویدادهای خود را لغو کرده یا به تعویق انداخته اند. دفتر بیش از 50 فدراسیون در در سوئیس است.

کمیته بین المللی المپیک همچنین بسته کمکی به مبلغ 150 میلیون دلار برای کمک به صندوق‌های بین المللی، کمیته های ملی المپیک و سایر ذینفعان برای رفع نگرانی‌های مالی ناشی از به تعویق انداختن بازی های المپیک 2020 توکیو تعیین کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول